Cine este
RON KAUFMAN

Ron este unul dintre cei mai cautati educatori si consultanti de customer service din lume, asumandu-si misiunea de a transforma calitatea serviciilor livrate de organizatiile cu care lucreaza.

Ron Kaufman este consultantul care a schimbat statul Singapore.

VEZI VIDEO

Clientii lui Ron sunt agentii guvernamentale si companii multinationale, printre care guvernul Singapore, Singapore Airlines, Xerox, Nokia Siemens Networks, Marina Bay Sands sau Wipro.

Metodologia lui Ron include o serie de principii fundamentale de servicii, reguli de leadership, elemente pentru constructia culturii organizationale, exemple si planuri de lucru eficiente in orice industrie si cultura. Aceasta metodologie poate fi usor adaptata pentru a raspunde particularitatilor oricarei organizatii, de la varf pana la punctele de interactiune cu clientii.

Articolele lui Ron apar constant in Bloomberg Businessweek, Wall Street Journal, The New York Times si USA Today. El este autorul bestseller-ului Uplifting Services (in limba romana, Cultura Serviciilor Superioare, editura Publica) si a altor 14 carti pe tema serviciilor.

Modalitatea lui Ron de a crea o cultura a serviciilor superioare este disponibila in totalitate in volumul Cultura Serviciilor Superioare. Astfel, lideri de pe toate nivelele ierarhice au la dispozitie o strategie de a plasa serviciile in centrul activitatii business-ului lor.


“Nu am vazut niciodata pe cineva care sa puna atat de multe informatii relevante intr-o perioada mica de timp, intr-o maniera incantatoare.”

Paul Snider
Program Committee Chair

“Ron este cu adevarat pasionat de educatia in servicii superioare si ne-a adus in atentie lucrurile mici pe care le putem schimba in abordare.”

Sandra Leung Li
Google

“Capacitatea sa de a oferi un sistem usor de implementat, dar in acelasi timp destul de complex pentru a fi sustenabil si a aduce rezulultate.”

Patricia Enslow
Citibank

“Un curs de impact si energizant. Sparge vechile paradigme si genereaza actiune imediata!”

Motorola

BESTSELLING
BOOK

Serviciile ne conecteaza. Stau la baza modului in care interactionam, comunicam si cum aducem valoare unii altora. Atunci, de ce delegam calitatea serviciilor catre un singuri departament din afacerea noastra? De ce promitem satisfactia clientilor, dar permitem metodelor ineficiente si a politicilor interne sa ingreuneze capacitatea noastra de a livra! Este timpul sa devenim superiori.

In Mai 2012, Uplifting Services castiga:

Locul 5 in lista New York Times Best Sellers.

Locul 1 in topul USA Today Money Best Seller.

Locul 1 in topul Amazon’s Service Industry Best Seller.

Locul 1 in topul B&N Top 100 Best Seller.

Live Workshop • Bucuresti • 10 iunie 2016
Athénée Palace Hilton Bucuresti

Inscrie-te sa inveti secretele serviciilor superioare, direct de la omul care a schimbat Singapore. Afla direct de la Ron Kaufman exemple practice ale companiilor care si-au transformat clientii in principala lor forta de vanzari!

 

INSCRIE-TE ACUM!