Eveniment

Live Workshop • Bucuresti • 10 iunie 2016
Athénée Palace Hilton Bucuresti
07:30 — 09:00

Inregistrare si Networking

  • Welcome Coffee & Networking
09:00 — 10:30

Sesiunea 1

  • Dezvolta un avantaj sustenabil
10:30 — 11:00

Coffee Break si Networking

11:00 — 12:30

Sesiunea 2

  • Dezvolta-ti propria cultura de servicii
12:30 — 13:30

Pranz si Networking

13:30 — 15:00

Sesiunea 3

  • Cele 12 Building Block-uri ale unei Culturi de Servicii
  • Cum sa monitorizezi, dezvolti si masori valoarea culturii tale de servicii
15:00 — 15:30

Coffee Break si Networking

15:30 — 17:00

Sesiunea 4

  • De ce o cultura de servicii slaba genereaza mai multe reclamatii si scaderea profitului si a retentiei angajatilor.

Un workshop interactiv care te va ajuta sa:

  • 1.Inveti despre strategiile demonstrate, cazurile de buna practica si tehnicile prin care poti sa cladesti o cultura a serviciilor superioare.
  • 2.Identifici oportunitati si initiative pentru cultura ta organizationala orientata pe servicii superioare.
  • 3.Prioritizezi activitatile curente si dezvolti planuri de actiune practice pentru a aduce cele mai bune rezultate prin servicii superioare.
  • 4.Cresti standardele de servicii, calitatea experientei clientului si sa creezi o cultura a serviciilor superioare in intreaga organizatie.

CUI SE ADRESEAZA EVENIMENTUL?

 
Echipe executive

Membrii board-ului

Persoanelor din top si middle management

Persoanelor de decizie din organizatii

Antreprenorilor

Consultantilor

Directorilor de vanzari

Directorilor de Customer Service

Angajatilor din vanzari si customer service

Specialistilor in dezvoltare organizationala

Celor interesati de calitatea serviciilor primite si oferite


LOCATIE

 
Locatie:
Athénée Palace Hilton Bucuresti

Strada Episcopiei 1-3, 010292, Bucharest, Romania

Telefon:
+40 21 303 3777



Live Workshop • Bucuresti • 10 iunie 2016
Athénée Palace Hilton Bucuresti

Inscrie-te sa inveti secretele serviciilor superioare, direct de la omul care a schimbat Singapore. Afla direct de la Ron Kaufman exemple practice ale companiilor care si-au transformat clientii in principala lor forta de vanzari!
 
INSCRIE-TE ACUM!