Testimoniale

Live Workshop • Bucuresti • 10 iunie 2016
Athénée Palace Hilton Bucuresti

“Lucrurile simple sunt, de regula, cheia pentru a obtine realizari importante. Dar cele mai simple lucruri sunt si cel mai greu de explicat.

Ron Kaufman este cel mai energic si competent ghid pentru intelegerea perfecta a ceea ce inseamna sa livrezi excelenta in tot ceea ce faci.”

— Orlando Szasz
Business Angel


 

“In general, nu imi plac semnele de exclamare. Le evit cat pot in comunicarea mea, scrisa sau orala, le elimin cat mai mult din scriiturile care mi se incredinteaza spre redactare. Nu si in cazul lui Ron Kaufman si al firmei lui, botezata “Up! Your Service”. Pentru ca el este semnul exclamarii, perfect justificat, din numele companiei pe care a infiintat-o. Asa cred, dupa ce l-am ascultat vorbind si l-am vazut “jucandu-si” rolul de speaker in octombrie 2012, la Bucuresti: un vorbitor convingator, un interlocutor atent la public, rezonand cu el, un scamator de spirit si un om plin de energie si entuziasm. Prospetimea cu care, o zi intreaga, Ron isi transmite mesajul, multimea exemplelor cu care isi condimenteaza argumentatia, savoarea cu care povesteste si farmecul cu care bate din palme, alearga ori tropaie pe scena ca sa anime atmosfera imi amintesc de concertele lui Michael Jackson – un artist complet si complex. De-abia astept ca Elena Calin si echipa ei sa faca imposibilul posibil si sa-l aduca din nou pe Ron in Romania, in cadrul unui eveniment la fel de electrizant.”

— Rodica Nicolae
Redactor Sef – Manager Express

“Ron Kaufman a reusit ca pret de o zi sa deschida intreaga problematica a “Serviciilor Superioare” ca preocupare pentru orice organizatie, intr-un mod clar si relevant pentru intreaga audienta. Subiectul conferintei este unul de exceptionala importanta pentru orice afacere – corporate sau antreprenoriala. Cu totii incercam sa pastram sau sa castigam cote de piata, marje de profitabilitate, sa ne impunem brandul. Mai putin se intelege, cred, ca acest lucru se face castigand si pastrand loialitatea clientilor, inima lor. Desi am fost la o conferinta, la sfarsitul zilei m-am simtit ca dupa o zi de curs la MBA. Am plecat cu intrebari relevante pentru afacerea pe care o conduc, am plecat cu cunostinte folositoare si cu aplicabilitate imediata si, nu in ultimul rand, am plecat cu o stare de bine datorata unei zile petrecute cu sens. Ron Kaufman este un profesionist desavarsit, un om profund, o intalnire energizanta. Felicitari draga Elena, pentru eveniment!”

— Mihaela Ginju
Partener si Director Executiv la Erudio

 

“A fost uimitor să-l urmăresc pe Ron declinând strategii geniale de servicii superioare în noțiuni de bază și invers. Întreaga sa muncă și rezultatele la nivel mondial reprezintă o sursă de inspirație pentru orice companie care este dispusă să-și regândească, uneori de la zero, abordarea pe piață. Iar o foarte mare parte dintre acestea chiar sunt nevoite să recurgă la o astfel de modalitate de adaptare la cerințele unor clienți din ce în ce mai informați și mai exigenți. Prin urmare, perfecționați-vă serviciile și ridicați-vă la așteptările clienților!”

— Elena Badea
Head of Market Enablement, EY Romania

“Ca lider al unei organizații de servicii profesionale, consider că este esențial să avem o perspectivă cât mai clară asupra ceea ce este dispus să valorizeze la un moment dat clientul. Aceasta este exact ceea ce Ron Kaufman pune în discuție – un mod simplu și eficient pentru a obține o imagine de ansamblu cu privire la ce sunt serviciile superioare. Abordarea sa constituie un puternic instrument de management, unul care echipează liderii cu abilitatea de a inspira întreaga echipă în scopul de a atinge excelență în domeniul serviciilor.”

— Bogdan Ion
Country Managing Partner, EY România


“Ron Kaufman a creat si facilitat programe de imbunatatire a serviciilor pentru echipa de management, sediile noastre regionale, echipele de vanzari, echipele la sol, pilotii si echipajul de bord. El ne ajuta sa zburam la inaltime!”

Singapore Airlines

“Aeroportul Changi este norocos sa te aiba ca primul consultant pe calitatea serviciilor. Ai setat un standard pentru noi si ne-ai schimbat modul de a gandi. Pasiunea ta in promovarea unei culturi a serviciilor este molipsitoare.”

Changi Airport

“Echipa noastra de leadership este impresionata. Ron conecteaza oameni ocupati, faciliteaza dezbateri robuste si provoaca discutii prin intrebari profunde.”

Nokia Siemens Networks

 

“Rezultatele vorbesc de la sine – cresterea veniturilor cu 32%, cresterea profitului brut cu 53% si a profitului net cu 52%.”

Xerox Emirates

“Sfaturile tale au fost imediat applicate. Multumim pentru ajutorul dat in a ne servi clientii chiar mai bine decat inainte.”

Prada

“Cartile lui Ron nu trebuie doar citite, ci devorate de strategii, tehnici si pasi practici ce pot fi aplicati imediat.”

Sony


Inscrie-te sa inveti secretele serviciilor superioare, direct de la omul care a schimbat Singapore. Afla direct de la Ron Kaufman exemple practice ale companiilor care si-au transformat clientii in principala lor forta de vanzari!

 

INSCRIE-TE ACUM!